sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Pouring rain

Ei olla poistuttu täältä neljän seinän sisältä tänään minnekkään. Piti lähteä käymään kaupassa, mutta vilkaisu ulos ikkunasta sai meidät muuttamaan mieltämme. Siellä meinaan sataa TAAS lunta ja näyttää muutenkin kylmältä. Mulla ei ole täällä edes mukana kuin se musta pitkä kevättakki, joten..

Olenkin kuluttanut päivää katsomalla MTV:ltä The Hills- maratonia joku pari tuntia. En kyllä tykkää noista uusista jaksoista joissa ei ole Laurenia. Tehtiin myös ihan supertulista jauheliha- kastiketta. Mun suu oikeesti palo varmaan viel tunnin sen syömisen jälkeen.

Mulla ei ole mitään asukuvia tältä päivältä, mutta kuvailin teille noi parit eiliset ostokset. Ensimmäisena onkin jo eilisissä kuvissa näkynyt raitapipo, joka oli alennuksessa ja hinta vain 2€. Mulla on nyt joku kauhee pipobuumi, ja haluaisinkin löytää vielä esim. valkoisen, mustan tai harmaan trikoopipon.

Gina Tricotista löytyi harmaa puhvihihainen- paita, vihdoinkin! En saanut tosta otettua kovin hyvää kuvaa, mutta näette sitten asukuvissa myöhemmin. Tääkin löyty alerekistä, joten hinta vain 4,90€.
 
Samalla kun poikaystävä kokeili eilen H&M:n miesten osastolla vaatteita, katselin minä asustehyllyä. Ja mitäs sieltä löysinkään? Ihan mahtavan näköisen huivin (n. 8€).
 
Huomenna lähdenkin taas kotiin, sillä tiistaina on työvuoro. Joten palaillaan viimeistään huomenna illalla! ^^

2 kommenttia:

  1. kiva huivi. :) mitä se maksoi?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Unohdin pistää hinnan tohon, lisäänkin sen nyt. Mut oli siis noin 8€! :)

    VastaaPoista

:----)