sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Make- up

Oltiin tosiaan eilen katsomassa se Liisa Ihmemaassa- leffa, oli ihan ok. Johnny Depp nyt oli hyvä niinkuin aina, mutta siitä Liisan näyttelijästä en jotenkaan tykännyt. Tänään oli taas työvuoro 12-18, joten ei ole asukuvia, koska oon tälläkin hetkellä vaan lökäreissä. Tässä kuitenkin meikkipostausta. Eli meikkejä joita käytän tällä hetkellä.


Iho
Jos mulla on paljon aikaa meikata, laitan kasvoille ensiksi Lumenen heleyttävää meikin pohjustusvoidetta. Laitan sitä yleensä vain poskien sivuille ja kulmaluulle.  
Meikkivoidetta oon käyttäny vasta noin vuoden verran ja siitä asti käytössä on ollut  tuo Lumene Natural Coden yksilö sävyssä 10. Mulla on tosi vaalea iho ja toi on oikeastaan ainoa tarpeeksi vaalea löytämäni meikkivoide. Ihan ok tuote, tosi kevyt, joten ei peitä kovin hyvin. Hiljattain ostin Maybellinen Dream Satin Liquid- meikkivoiteen myyjän avustuksella, mutta tuo on liian tumma mun iholle. Kun ihoni on saanut vähän rusketusta keväämmällä toi on varmasti hyvän sävyinen.

Punertavien epäpuhtauksien päälle laitan H&M:n peitevoidetta. Loisto tuote! Tätä oon käyttänyt jo monta vuotta. Hinta- laatu- suhde on kohdillaan ja sävynumero 12 on tarpeeksi vaalea jopa mun iholle. 

Lopuksi sudin iholleni Lumene Natural Coden puuteria ja silloin tällöin saman merkin aurinkopuuteri/poskipuna- comboa. Molemmista tuotteista tykkään, tosin puuteria täytyy usein lisäillä, joten ei poista kovin hyvin ihon kiiltoa.

Silmät
Ensin taivutetaan ripset ja kulmiin laitan hieman H&M:n kulmakynää.

Joskus saatan laittaa luomiväriä, ja sillon käytän H&M:stä ostettuja aika vaaleita sävyjä. Ripsarina on Maxfactorin False Lash Effect, joka on paras! Oon käyttänyt elämäni aikana niin monia eri ripsareita eri merkeiltä, mut tää vie oikeesti voiton kaikista. Ripsistä tulee pitkät ja tuuheat. Suosittelen!

1. H&M:n musta hilekajaali. Tätä oon käyttäny tosi vähän, muutaman kerran baariin mentäessä. 
2. Avonin ruskea silmämeikkikynä.
3. Rimmelin musta silmämeikkikynä.
4. Rimmelin valkoinen kajaali. 
5. H&M:n tummanruskea kajaali. Tätä käytän aina kun meikkaan.

Huulet
Talvisin huulirasvana toimii Bepanthen, joka on korvaamaton pakkasilla. Kesällä käytössä taas The Body Shopin vadelmantuoksuinen huulivoide. Itse tykkään nudehuulista ja multa löytyy kaks eri huulipunaa tähän tarkoitukseen. Lemppari on Goshin puna sävyssä 134 (Darling) ja toinen hieman tummempi sävy löytyy Rimmeliltä 700 (Nude Delight). Huulikiiltona H&M:n Pink Whisper.

Eli siinä olivat tällä hetkellä käytössäni olevat meikit. Löytyykö teiltä joitain samoja hyväksi todettuja tuotteita?

3 kommenttia:

  1. Mä tykkään tuosta Lumenen puuterista, se on sopivaa mun iholle ja mulla se ihan hyvin pitää kiillon poissa :>

    VastaaPoista
  2. Bepanthen on paras:)

    VastaaPoista
  3. Sups: Kyl se mullakin sillai aluks mut se ei vaan pysy mun iholla kovin kauaa :D

    A: Se on! ^^

    VastaaPoista

:----)