tiistai 30. maaliskuuta 2010

30032010

Mulla on tänään ollut vapaapäivä ja tää on oikeasti varmaan eka hetki, kun vain olen eikä ole kiire mihinkään. Aamulla tosiaan heräilin jo seitsämän aikoihin ja lähdin keskustaan yhteen juttuun. Sen jälkeen kiertelin pari tuntia kauppoja, ja ajoin takaisin kotiin. Hain siskon koulusta ja viideltä olin jo takaisin keskustassa kahvittelemassa parin kaverin kanssa. 

Mulla oli aamulla erivaatteet päällä, mutta niistä ei ole kuvaa. Harmi, sillä tykkäsin asusta kovasti. Iltapäivällä vaihdoin kuitenkin päälleni uuden villaisen mekon, joka löytyi tänään Gina Tricotin aleista. Ja mulle on oikeasti niin sanotusti juuttuneet jalkaan noi kengät, olleet jo usemman päivän putkeen mun jalassa, koska ne on vaan niin kivat ja pirtsakat!

Vastatkaa muuten sivupalkissa näkyvään kyselyyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:----)