keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Kynsilakkani

Tässä on nyt mun kaikki kynsilakkani, joita löytyy tällä hetkellä 17kpl, mutta luultavasti niitä tulee vielä paljon lisää ^^

 
Bella's Choice, Pink Mist, Cashmere for me.

Ehdottomasti parhaat kynsilakat löytyvät H&M:ltä. Pysyvät kynsissä pitkään, yksi lakkauskerta riittää peittävään tulokseen, levittyvät hyvin, sävyt ihania, halpa hinta. Suosittelen oikeasti kokeilemaan!

 
Pink Punch, Lemon Meringue.

Tykkään myös Modelsowin- lakoista. Tältä merkiltä löytyy ihania sävyjä ja lakkaa on purkissa paljon (14ml). Peittävän lopputuloksen saamiseksi täytyy kuitenkin laittaa vähintään kaksi kerrosta.

Dependin- lakoista on vähän erilaisia kokemuksia. Kuvassa ensimmäisenä oleva musta hilelakka on ollut hyvää, kun taas viimeinen räikeän pinkki lakka kuivui nopeasti muutaman käyttökerran jälkeen. Ajattelin ostaa saman sävyisen lakan Modelsowinilta, sillä tuo sävy on mun lemppari kaikista.

 
Mavalan- lakoista en tykkää. Sävyt ovat kyllä ihania, mutta laatu taas ei. Lakka kuivuu nopeasti purkin pohjalle ja ainakin itselläni on muutamista korkki kuivunut kiinni. Eli niitä ei saa enää auki, joten ovat joutuneet roskiin.

   
Kaksi Wet'n Wild:n lakkaa löytyi Seppälästä euron kappale. Kuten kuvasta näkyy purkit olivat jo valmiiksi kuluneita eivätkä korkit menneet suorasti kiinni. Ostin kokeiluun ja olleet ihan ok- lakkoja, en kuitenkaan täydellä hinnalla noita ehkä ostaisi, sillä lakat kuluvat osittain jo yhden päivän kynsissä oltuaan.

 
Muutama vanha Anytimen- lakka löytyi, joita ei tosin ole tullut käytettyä pitkiin aikoihin.

   
Pari viikkoa sitten ostettu Miss Selene- lakka ja H&M:n päällyslakka ovat olleet ihan hyviä käytössä. Haalea H&M:n pinkki- lakka on ehkä jopa 4 vuotta vanha. Kyseistä lakkaa olen käyttänyt paljon, mutta silti se on yhtä hyvää kuin uutena. 


Ja lopuksi vielä kuva tänään lakkaamistani kynsistä.

Löytyykö teiltä jotain omia suosikki lakkoja? ^^

9 kommenttia:

  1. Olen tykännyt Maybellinen colorama-lakoista hinta n.3,50 ja tarjouksessa vähemmänkin.

    VastaaPoista
  2. Mavalaa oon käyttänyt,ei ehdi kuivua puloon:)

    VastaaPoista
  3. Anytime on hyvä - kivat värit:):)

    VastaaPoista
  4. Mavalalla huono laatu! Rapisee jo seuraavana päivänä. Lumenella myös kehno laatu.
    Suosittelen Anytimeä:)

    VastaaPoista
  5. Jade: Mulla ei oo varmaan koskaan ollut yhtäkään Lumenen lakkaa, täytyy kokeilla :>

    Anonyymi: No ei oo ainakaan paha hinta! ^^

    Juusa: Ai jaa :D

    Anonyymi: Jep! :)

    Anonyymi: Anytimea ei vissiin enää saa mistään :o mun mielestä se sarja lopetettiin.

    VastaaPoista
  6. Ihania ja noi sun kynnet on niin ihanat, onks noi ihan omat kynnet ?

    Varsinkin toi H&M turkoosi + models ownin Pink Punch, ihastuin niihin ihan toden teolla kun näin niitä ekan kerran <3
    Pitäiskin käydä hamstraamassa niitä..

    Lumene Natural Coden lakat on muuten hyviä !

    VastaaPoista
  7. Laura: Kiiitti ja joo on omat kynnet :)Kannattaa oikeesti käydä ostamassa noita, itte oon ainakin tykänny tosi paljon.

    VastaaPoista
  8. Mulla on vaan niin pehmeät kynnet etten saa kasvatettua niitä yhtään.. Toisaalta tykkään kyllä lyhyistä kynsistä ne näyttää jotenkin paremmilta mulla mutta haluisin kyl tollasetkin :D

    VastaaPoista

:----)