maanantai 8. maaliskuuta 2010

08032010

Hejjj! Tänään olen käynyt kirjastossa ja yhden kaverin luona helppimässä ruotsissa. Ajattelin ensin näyttää teille mun lemppari asuvalintoja Oscareista, mutta niitä on kaiketi ollut jo aika monessa muussakin blogissa, joten passaan tämän. Sen sijaan näytän teille mun tämän päiväisen asuni.

 
  
Pipo - Lindex
Hame, t-paita - H&M
Huppari - JC
Laukku - Melodica
Kengät - Hummel

Postista tuli tänään kaksi kivaa ylläriä!
 
  
  
Lapkon uusi levy a New Bohemia ennakkotilauksena! ♥ Tätä on odotettu! 

 
Sekä kutsu The Body Shopin kanttispäiville! (Tää on siis ihan yleinen juttu kaikille kanta- asiakkaille)

Hyvää naistenpäivää kaikille lukijoille! ^^

2 kommenttia:

  1. ÄÄ miten toi tuli sulle jo tänään! Tilasitko pelkän levyn vaan? Mä tilasin sen HC paketin eikä vielä kuullut. Pelkään taas ihan järkkynä, et fulkkari hukkaa mun paketin taas :S

    Kiva blogi sulla igen :)

    VastaaPoista
  2. Ystävällinen hei: Joo tilasin pelkän levyn. Onpa kummallista, ku luulis et ne lähettäis paketit kaikille melko samoihin aikoihin :/ Mut kyl se varmasti sullekki tulee, ainakin viimeistään keskiviikkona!

    Ja kiitti :)

    VastaaPoista

:----)