maanantai 10. toukokuuta 2010

Se meikkivoide

Ostin vähän aikaa sitten tämän tv:ssäkin mainostetun Maybellinen Super Stay 24h- meikkivoiteen, joka siis nimensä mukaisesti lupaa pitkää kestoa. Ja tää on oikeesti ihan huippu tuote! Oon todellakin niin tyytyväinen tähän. Ehdottomasti paras kokeilemani meikkivoide ikinä. Tuote peittää hyvin ihon pienet virheet ja tasoittaa kasvojen värin. Ja mikä tärkeintä, iho näyttää luonnolliselta. Ihan 24h mulla ei ole tätä meikkivoidetta ollut kasvoissa, mutta hyvin on pysynyt ainakin sellaiset 12 tuntia.

Mulla itellä on ainakin aina vaikeaa löytää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta, mutta tästä sarjasta löysin nopeasti täysin omaan ihooni sopivan värin (005 Light beige). Kesän tullen tosin kasvot saavat rusketusta, joten silloin hankin hieman tummemman sävyn. Todella hyvänä lisänä tästä tuotteesta löytyy muuten aurinkosuojakerroin 19.

Onko siellä muita tätä meikkivoidetta kokeilleita?

7 kommenttia:

  1. Sain trendin mukana jonku näytteen tota ja oli kyllä tosi hyvää ! Koostumus oli tosi miellyttävä, kiva levittää ja kuivu nopeesti, ihana :D Ajattelin, että seuraavaksi vois vaikka ton ostaakki, kun nykynen meikkivoide loppuu. Mut ehdottomasti suosittelen myös kaikille. :)

    VastaaPoista
  2. Oonkin miettinyt, että onkohan tuo meikkivoide hyvää :> Pitää ehkä itsekin ostaa tuota, kun Maybelinen meikkivoiteista olen muuten tykännyt kovasti.

    VastaaPoista
  3. \o mä myös! Oon kans ollu tooosi tyytyväinen tohon. Ja just hyvä kun tota ei todellakaan tarvihe lotrata. Vähän ehkä vaan harmittaa se, et toi on lasipullossa ja sen takia ei pysty käyttämään kokonaan koko pulloa.

    VastaaPoista
  4. Oon AJATELLUT kokeilla tuota..!! Hyvä juttu että täältä löysin sun arvostelusi siitä. Itselläkin on vähän vaalea iho ja siksi joistain sarjoista ei oikein tahdo löytyä sopivia sävyjä. Maybellineltä on joskus kyllä löytynyt ja hyvä jos tässäkin on nyt vaalea sävy.

    Sitä vaan, että jättikö toi voide ihon mattapintaiseksi, vai tartteeko sen kanssa paljon puuteria? :)

    VastaaPoista
  5. Chloe: Niinpä! Tää on mun mielestä ihan huippu tuote :)

    Sups: Kannattaa ostaa! Tää on niin pelastanut mun aamut :) Tosi nopea ja helppo levittää.

    Suklaahirviö: Sama juttu! Mulla on niin vaalea iho, että monien sarjojen se kaikista vaaleinkin sävy on mulle liian tumma :D Mut tästä löyty kyl niin täysin omaa ihoani vastaava sävy.

    Kovin mattapintaseks tää ei ihoa jätä, mikä on harmi, mut hyvällä puuterilla sekään ei haittaa :)

    Venla: Niinpä! Mua välillä pelottaa et tiputan ton lattialla ja se lasipullo hajoaa :D

    VastaaPoista
  6. Ei vitsi, tänään just kyselin Sokoksella myyjältä tosta meikkivoiteesta, ja hänkin kehui sen kyllä todella hyväksi! Taitaa myös mulla seuraava meikkivoideostos olla tämä :)

    VastaaPoista
  7. Anheo: Suosittelen oikeesti ostamaan :)

    VastaaPoista

:----)