lauantai 15. toukokuuta 2010

15052010

Tänäään on ollut ehkä maailman kuumin päivä! ♥ Ja samalla sen takia ehkä paras päivä pitkiin aikoihin! Ja mulla on kolme vapaata tässä putkeen! Siis oon ehkä eniten fiiliksissä. Onneks sattu tälläset säät tähän ^^

Olin eilen niin väsynyt, että menin jo heti klo 23 jälkeen nukkumaan, joten olin tänään aamulla jo ennen kymmentä pirteänä ulkona ottamassa aurinkoa. Pari tuntia jaksoin istuskella auringossa samalla lueskellen lehteä ja kuunnellen musiikkia.

Äsken, kun katselin niin oli mulle ainakin vähän väriä tullut käsiin ja mahaan, olkapäät taas vähän palaneet. Mutta koska mä en oikeesti rusketu millään ni oon happy, että edes vähän tuli väriä. Huomenna jatketaan!

Yhden maissa lähdin kaverin kanssa keskustaan syömään ja kiertelemään kauppoja. Löysin vihdoinkin sen kauan etsityn farkkupaidan ja ihanan seeprahuivin pinkeillä reunuksilla H&M:stä. Kuvia saatte sitten myöhemmin päivän asuissa.

Viiden maissa lähdin poikaystävän luo, ja käytiin ostamassa jäätelöt samalla, kun oltiin poikaystävän koiran Riffin kanssa lenkillä. 

Ja lopuksi vielä vähän parempaa kuvaa asusta.
Kengät on Vagabondin ja ovat mun kaikista lemppareimmat kengät ikinä! Ostin ne viime kesänä Aleksi13:sta, ja olivat jossain super alennuksessa. Hintaa noilla tosiaan oli alle 20€!!

Mites teidän muiden päivä on sujunut? ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:----)