perjantai 12. helmikuuta 2010

Tigit

Päätin tehdä postauksen mun Tigeistä, eli kertoa vähän mitä varten ne on tarkotettu ja mun kokemuksia niistä. Kaikki omani on ostettu kampaamoista eli en osaa kertoa ulkomaiden hintoja tai muuta.

Ekaksi vaikka mun shampoot ja hoitoaineet. Mun ihan lemppari on Bead Head:n Superstar- sarja, koska nää oikeesti tuuheuttaa ja plussaa tulee vielä kivasta mansikan tuoksusta (ainakin mulle tulee mieleen mansikka). Shampoo on tosi riittoisaa eli ihan pieni määrä riittää jopa pitkille hiuksille. Hoitoainetta mun taas tarvii käyttää shampoota enemmän ja jos on oikein takussa hiukset, niin tää ei ehkä oo ihan paras tuote silottamaan niitä.
 

Toinen shampoosarja mitä multa löytyy on Catwalk:n Headshot, joka lupaa antaa kosteutta ja kiiltoa hiuksille. Hiukset tuntuu ja näyttää pesun jälkeen aina tosi sileiltä ja kiiltäviltä (ja tuoksuu piparmintulta). Miinusta tulee siitä, että shampoo pitää muistaa pestä tosi tosi hyvin, koska muuten hiukset alkaa näyttämään ehkä hieman likaisilta.

Sitten vuorossa käyttämäni lakka eli Bead Head:n Masterpiece, joka on varmaan paras lakka mitä olen koskaan käyttänyt. Tää pitää hiukset kuosissa ihan koko päivän ja on tosi riittosaa. Oon käyttänyt tätä kohta pari kuukautta ja lakkaa on vielä jäljellä yli puolet. Tuoksusta mulla tulee mieleen kiivi, korjatkaa jos oon ihan väärässä.

Kuivashampoona multa löytyy Rockaholic:n Dirty Secret, jota ehdein käyttää ehkä kolme kertaa kunnes se tyhjeni itsestään melkein kokonaan. Kun huomasin tämän irrotin koko suuttimen ja nyt se vähä jäljellä oleva on pysynyt siellä. Tää tuote ei muutenkaan oikein kolahtanut, sillä se sai mielestäni hiukset tuntumaan vaan entistä likaisemmilta ja tuoksukaan ei oo maailman paras. Eli en suosittele tätä!


Ja lopuksi vielä tuuheuttavat tuotteet. Tällä hetkellä käytössä on tuo Bead Headin Superstar, joka on siis lämpöaktiivinen muotoiluneste eli lupaa tuuheutta ja volyymia. Tykkään! Tämä yhdessä Superstar shampoiden kanssa tekee mitä lupaa. Hiukset tuntuu paksummilta ja tuoksuu mandariinilta.


Catwalk:n Roost Boost:sta vaahdosta mulla ei oo paljon tietoa, sillä olen käyttänyt enemmän tuota ylempää tuotetta. Mutta tää on siis tyvikohottaja, joka antaa tukea esim. kampauksille. Poikkeuksena muihin omistamiini Tigeihin on, että tää tuoksuu aika tavalliselta hiustuotteelta eikä ees kovinkaan paljon.
 

Muista Tigeistä mulla ei sitten olekkaan mitään kokemusta, mutta jos näistä ylemmistä tulee jotai kysyttävää niin voin koittaa vastailla ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:----)