perjantai 18. helmikuuta 2011

It's so freaking cold

Moikka, ja sori tauosta. Ollut hirveetä kiirettä, kun melkein joka päivä tällä viikolla ollut töitä vielä koulun jälkeen ja läksyjäkin aika mukavasti. Nyt alkoi hiihtoloma, mutta meikä viettää senkin aika visusti töissä. Parin tunnin päästä pitäis sinne taas raahautua, mut aattelin nyt ekaks kuitenkin tulla kertoilemaan kuulumisia vaikka ei mulle oikeastaan mitään sen ihmeempää kuulu.

Paitsi että pistin itselleni eilen järkkärin varaukseen! Oon nyt tässä muutaman kuukauden jo pähkäillyt sellaisen ostoa ja että maltanko, mut nyt tällä viikolla sit päätin, että sen ostan. Eilen ennen töitä sitä sitten menin hakemaan, mut kaikki kyseiset mun haluamani mallin kamerat oli myyty. Mikä tuuri. Laitoinpa sitten varaukseen, ja nyt odotellaan soittoa, koska pääsen omani hakemaan. Toivottavasti ainakin viimeistään ensiviikolla. 

Edit. Äsken tuli soitto, että tänään saan sen jo hakea! :))

Tietty oon kärsinyt täällä taas järkyttävästä matkakuumeesta (niinkuin muutenkin aina 24/7) ja katsellut äkkilähtöjä ja kaikenlaisia matkakohteita. Serkun kanssa olis tarkotus lähteä enskuussa käymään Berliinissä tai jossakin muussa Euroopan kaupungissa jos vaan saadaan kaikki aikataulu ja työjutut sovittua.Haaveilen myös pakoon näitä Suomen järkyttäviä pakkasia, esim. Malesia, Sri Lanka, Vietnam tai Thaimaa houkuttelis, mut sinne asti ei oo nyt harmi vaan mahdollista lähteä. Kesällä oon miettinyt lähteväni Maltalle tai Kroatiaan, sillä mulla pitäisi ainakin yks palkallinen lomaviikko olla.

Mut ei kai sit muuta. Palaillaan myöhemmin vähän järkevämpien juttujen kanssa, loppuun nyt kuitenkin vähän meidän kaikkien kiusaks ihania kuvia maailmalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:----)