sunnuntai 29. tammikuuta 2012

29012012


Eilen vietettiin tosi onnistuneesti kavereiden kesken niitä synttäreitä. Naurua, jutskailua, tonnikala- fetapiirakkaa, Putousta, kuoharia... Niistä asioista koostuu hyvä ilta.

 Punaista huulipunaa ja kultaiset korut

Sain ihania lahjoja, kiitos! ♥

 Aamulla sai nauttia auringonpaisteesta


Pekka Haavisto vieraili tänään Kuopiossa, joten tietty suunnattiin kavereiden kanssa kuuntelemaan. Tuli vaan entistä enemmän tunne, että oikeaa henkilöä olen äänestänyt. Sen jälkeen mentiin vielä Coffee Houseen istuskelemaan. Nyt pitäiskin sit jaksaa tehdä koulujuttuja, mut musta tuntuu, et telkkarin katsominen vetää pidemmän korren.

4 kommenttia:

  1. voih mulla on heikkous kaikenlaisiin smoothiekuviin, ne näyttää aina niin herkuilta!!

    VastaaPoista
  2. Toi oli niiin hyvää! Pakko ostaa huomenna kaupasta ainekset et voin kotonakin tehdä tollasia :)

    VastaaPoista
  3. Heeey miten on ripset pysyneet päässä? :) Mielenkiinnolla kyselen ;>

    VastaaPoista
  4. Noraa: Ne oli mulla neljä päivää, sit oli pakko ottaa pois, ku olin unissani hieronut toista silmää ja pari reunimmaista ripseä oli irronnut. Näytti niin tyhmältä, et otin sit kokonaan pois :/ Mut kyl sai vähän aikaa sillä paketin mukana tulleella poisto-aineella hieroa, ennenkun ne loput ripset suostu lähtemään. Eli ehkä olin vaan kiinnittäny ne reunimmaiset huonosti?

    VastaaPoista

:----)