keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

17042013 outfit



 Kaikki H&M paitsi kengät Bianco

Kattokaa mun uutta jakkua! Sen verran oli pakko luistaa mun pitkään kestäneestä shoppailulakosta, että tuo oli ihan pakko ostaa. Mä en ees tiedä miten kauan oon haaveillut pinkistä jakusta, mutta sanotaanko että kauan. Toi on ihan täydellinen. Vkl sen jo ekan kerran näin, kun oltiin poikkikselle etsimässä uutta takkia, mutta tuolloin en malttanut edes kokeilla tuota. Pari päivää mietein ja eilen sitten kävin sitä testaamassa ja samantien kassan kautta kotiin.

Mitäs muuta sitten. Kuuluu itseasiassa ihan hyvää. Koulussa meillä on ihan oikea asiakasprojekti, jossa suunnitellaan 94 neliöisen rivariasunnon sisustus ja oon niin innoissani siitä. Ihan super kivaa! Saadaan siitä samalla vähän palkkaa meidän ensvuoden Milanon messureissua varten, joten kaikin puolin siis hyvä homma.

Eilen oltiin kuuntelemassa Maria Veitolan luentoa Up to you- tapahtumassa ja sekin oli hauska käydä tsekkaamassa. Huomenna suuntana on haalaribileet, jossa esiintyjänä on Lord Est. Sellasta, hyvää siis tänne suunnille. Mitäs sinne?

4 kommenttia:

  1. Ihastelin juuri yhdessä toisessa blogissa keltaista jakkua ja nyt iski pinkki silmiin :> Pakko kanssa saada joku kiva värikäs kesäksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on kans kirkkaan keltainen jakku, ja se on varmaan eniten käytössä :) sopii ihan kaikkeen! Eli suosittelen ;)

      Poista
  2. Ihana Tuulia ja ihanat vaatteet! Kohta nähään ;)

    VastaaPoista

:----)