perjantai 6. toukokuuta 2011

Cyprus

Se olis taas niinku matka varattu! Tällä kertaa lähdetään Kyproksen Pafokselle ja lähtö jo ensviikon keskiviikkona, joten kauaa ei tarvitse odottaa. Oon niiiiiiiiin innoissani! En malta odottaa, että pääsen rannalle aurinkoa ottamaan. Mulla sattu tosi hyvä rako työvuorojen suhteen tohon, kun ei ollut kuin yksi vuoro, jonka mun kaveri suostu onneks ottamaan. Kiitos siis sulle, jos siellä lueskelet :p Ja koulukin tosiaan loppui tänään, joten mikäs sen parempi kesäloman aloitus kuin ulkomaanmatka.


Onko joku teistä käynyt Kyproksella? Entä juuri Pafoksella? Kertokaas vinkkejä ja omia reissu muistoja ^^

5 kommenttia:

  1. Ihanaa! Kuulostaa kyllä niin hyvältä! Toivottavasti saadaan nähdä kivoja kuvia sieltä lomalta. :)

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa! Varmasti tulee kiva loma!
    Mä kaipaan niin aurinkoa, lämpimiä ilmoja ja rusketusta!

    VastaaPoista
  3. oo kypros on oikeesti joku maailman ihanin paikka! olin ite ayia napal mut kyl pafos varmaan on yhtä kiva :)

    VastaaPoista
  4. Käyty! Tosi kaunis saari, ja mahtavaa ruokaa. Enjoy! :)

    VastaaPoista
  5. Sari: Joo varmasti saatte taas matkapostausta matkan jälkeen :)

    Anonyymi: Sama juttu! Ja noi kolme asiaa on mulla päällimmäisenä kans tästä matkasta mielessä :)

    Paula: Hei kiva kuulla! Tulee varmasti siis huippu viikko ^^

    Saana: Jee! Nautitaan :)

    VastaaPoista

:----)