keskiviikko 12. tammikuuta 2011

12012011

En oo nyt muutamaan päivään jaksanut päivitellä, kun ei ole mitään sen ihmeellisempää ollut. Koulu alkoi tiistaina, ja nyt oon onneks positiivisemmalla mielellä sen suhteen, kuin syksyllä. Mulla on ihan kivoja aineita, varsinkin noista kielten kursseista oon ihan innoissani.

Oon silti vähän kipeänä, sillä kurkkuun sattuu ja pääkin on särkenyt. Toivottavasti en tuu kuumeeseen! Vkl on töitä enkä halua hakea sairaslomaa, saatikka olla poissa koulusta tällä viikolla. En tiedä muista paikoista, mutta meillä on ainakin pienenä sääntönä, että kurssin ekalla tunnilla pitäisi olla paikalla. Joten mä meenkin täst nyt vähän lepäilemään :(

2 kommenttia:

  1. nniin söpö väriyhdistelmä huivissa ja neuleessa ! ((:

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) Tosta huivista on muutenki tullu ihan lemppari! ^^

    VastaaPoista

:----)