maanantai 6. joulukuuta 2010

06122010

Hyvää itsenäisyyspäivää! Mites teidän päivä sujunut? Itse kävin just saattamassa poikaystävän juna-asemalle ja nyt olen viettänyt aikaa tässä koneella. Illan aijon pysyä tiiviisti telkkarin edessä linnanjuhlia seuraten ^^

Kuvia en ole viime päivien aikana ottanut kovinkaan paljon, mutta tässä olis kuitenkin asua parin päivän takaa, kun oltiin poikkiksen kanssa vähän ostelemassa joululahjoja. Tuo mekko on itseasiassa aika uusi ostos H&M:ltä. Melko perus musta mekko, mutta pientä erikoisuutta siihen tuovat nahkapalat olkapäillä sekä nahkaiset taskut edessä.

Oon aika hyvin saanut ostettua kaikki joululahjat, jotain pientä vielä poikaystävälle, mutta muuten. Onneksi! Eihän tässä kauheasti enää aikaakaan olisi. Tää viikko on vielä ihan okei koulun ja töiden osalta, mutta ensiviikolla onkin sitten edessä tenttiviikko, jonka jälkeen alkaakin kiva työputki.

2 kommenttia:

  1. Sulla ilmeisestikin on klipsipidennykset Rapunzelilta? Pohdin vain, että mitä väriä ne mahtaisi olla? :) Olen itse lähipäivinä tilaamassa ja värivalinta mietityttää.

    VastaaPoista
  2. Emma: Joo on, mulla on sävynä 8 :) En silti suosittelisi noita Rapunzelin hiuksia, mulla nää omat menee ainakin ihan järkyttävään takkuun ja on aika täynnä kaksihaaraisia. Ennen käytin tosiaan Dreamhairin klipsipidennyksiä ja ne ei menneet ikinä näin kamalaan kuntoon. Dreamhairin hiuksia käytin aina melkein 8kk ja nyt mulla on ollut nää Rapunzelin käytössä pari kuukautta, ja jo tarvii tilata uudet. Aijon tilata vastaisuudessa pelkästään Dreamhairilta, mielestäni parempi laatuista hiusta :) Mut niin, tää oli nyt vaan mun kokemuksia näistä kahdesta eri "merkistä" ^^

    VastaaPoista

:----)