lauantai 19. maaliskuuta 2011

19032011


Tässä olis nyt vielä eilistä asua ja tällä kertaa jopa kunnon kuvalla, kun sain siskosta hyvän kuvaajan. Kunpa mulla olis kotona joku aina kuvaamassa asuja, en oo nimittäin vieläkään saanu aikaseks ees katsella niitä kaukolaukaisimia. 

Tänään oli ihan kauhee päivä töissä. Olin niin maailman eniten väsynyt, kun tällä mun metelöitsijä naapurilla oli viime yönä taas bileet ja musiikki soi puolviiteen asti yöllä täysillä. En saanut yhtään nukuttua, ja aamulla oli kiva herätä sit jonkun 3h yöunien jälkeen töihin. Oon varmaan töissä ollut aika jäätävä ilmestys punasilla silmilläni. Musta tuntuu, et jos laitan nyt silmät kiinni ni nukahdan varmaan aika äkkiä, mut yritetään sinnitellä tohon iltaan asti ettei oo unirytmi taas ihan sekasin. Mut ei kai sit muuta, hyvää vkl sinne teille muille!

2 kommenttia:

  1. mistä toi paita on? (: tosi kiva asu!

    VastaaPoista
  2. Jade: Kiitti! Oon ostanut paidan Vilan joulualennusmyynneistä :)

    VastaaPoista

:----)